FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wydaje mi sie ogólne wytłumaczenie 7 sings ale nie recze :D Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Pomur
Właściciel rozlewni



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 10:15, 04 Kwi 2006 Powrót do góry

Nowością w c3 jest konkurs 7 znakow. To bedzie opis tej wojny pomiedzy zmierzchem a switem I wynikajace z niej korzysci dla graczy, ktorzy do niej przystapili, po ktorej stronie staniesz takie sa efekty tego konkursu.
SIEDEM ZNAKÓW
Kiedy siedem pieczeci, ktore wiazaly moce Krolowej Smierci, Shilen zostaly otworzone jedna po drugiej, swiat zblizyl sie do krawedzi chaosu. Kazda pieczec zawiera wielka moc potrafiaca zatrzasc swiatem.Ten kto otworzy pieczecie moze panowac nad moca w nich drzemiacych. Rewolucjyna Armia Zmierzchu I Legion Jutrzenki konkuruja wzajemnie do konca. Gracze ktorzy dolacza do 1 ze stron tych 2 frakcji, ktore dąza do przejecia kontroli nad mocami pieczeci.
Nieograniczona liczba graczy moze dolaczyc do zadania SIEDEM ZNAKOW, ktory powtarza sie z 2 tygodniowych cyklach. Biorac udziel w 7s, gracze maja szanse ksztaltowac swoj server na drodze wczesniej nie dostepnej.
Wojna pomiedzy frakcjami jest pomiedzy tymi ktorzy maja zamki I tymi ktorzy ich nie maja. Gracze przed druga zmiana profesji moga opowiedziec sie po obu stronach, naleza oni do “grupy neutralnej”
Przylaczenie sie i porzucanie stron konfliktu w 7s
Gracze chcacy uczestniczyc w 7s musza przylaczyc sie do jednej strony Armii Zmierzchu(Dusk) lub Legionu Jutrzenki(Dawn). Kiedy juz beda w szeregach jednej ze stron, nie moga zrezygnowac z udzialu do momentu zaczecia sie nowego festiwalu, czyli okresu 2 tygodni. W momencie opowiedzenia sie za strona w wojnie nalezy wybrac, o ktora z Pieczeci bedziemy walczyc.
1) Postacie z druga klasa:
Lord Jutrzenki: Członkowie klanow, ktorzy posiadaja zamek moga dolaczyc do Lordów Świtu. Gracze klanow, sojuszy bez zamkow, chacy zaplacic 50,000 aden beda w stanie dolaczyc przez Ksiedza Jutrzenki w kazdym z miast podaczas festiwalu. W tym okrsie wszyscy Lordowie(posiadacze) zamkow moga dostac 300 swiadect aprobaty od szambelana oraz przekazac je innym graczom.
Gracze, ktorzy nie sa jeszcze czlonkami klanow majacych zamki, musza zdobyc swiadectwo aprobaty od wladcow zamkow aby dolaczyc do wojsk Switu lub zaplacic 50.000 aden. Swiadectwa aprobaty nigdy nie traca swojej waznosci oraz nie mozna przekazywac ich innym graczom.
.
Armia Zmierzchu : tylko gracze nie bedacy czlonkami klanow bez zamkow i gildii moga dolaczyc do Zmierzchu. Podczas festiwalu mogo sie rejestrowac u Ksiedza Zmierzchu w kazdej z wiosek.
2) Gracze bez 2 profesji moga dolaczyc do kazdej z 2 armii..
3) Postacie bez 1 profesji nie moga brac udzialu w festiwalu Siedmiu Znaków
Okres Festiwalu
Postacie, ktore dolaczyly do jednej z Armii moga brac udzial w turnieju od pierwszego poniedziałku do poniedzialku tygodnia przyszlego. Kazda strona moze polowac na Moby z Siedmiu Znakow (Lilim, Nephilim, Lilith, i Gigant), w Katakumbach i Necropoliach aby zdobyc Seal Stones (Kamienie Pieczecie). Moga one brac udzial w dwóch rodzajach konkursow : zdobywania przedmiotów potrzebnych kazdej z Armii, oraz uczestniczyc w Festiwalu Ciemnosci.
1) Zbieranie kamieni Pieczeci (niebieskich, zielonych oraz czerwonych) Kazda Armia moze polowac na moby w Katakumbach i Necropoliach aby zdobyc kamienie. Przedmioty zdobyte za kamienie sa do nabycia u Ksiedza kazdej ze stron. Osiagniecia kazdego gracza sa sumowane i dodane do calokowitego wyniku kazdej z Armii. Od koloru kamieni zalezy osiagniety wynik, odpowiednio Niebieski (1), Zielony (5), Czerwony (10). Kamienie sa przedmiotami nie podlegajacymi wymianie miedzy graczami, Jesli zdobyne kamnienie nie zostane przekazane Ksiedzom podczas festiwalu nie znikna i moga zostac uzyte w nastepnym jego okresie.
2) Festiwal Ciemnosci
• przegląd
Posród graczy uczestniczacych w Festiwalu Ciemnosci, grupa ktora zodobedzie najlepszy wynik na kazdym poziomie zdobedzie punkty do swojej Armii. Festiwal Ciemnosci jest podzielony poziomami I kazdy z graczy dwoch Armii moze uczestniczyc w nim.
Grupa od 5 do 9 graczy, bioraca udzial w Festiwalu Ciemnosci.
• Jak uczestniczyc
Gracze moga brac udzial jedynie w okresie turnieju Siedmiu Znaków. Grupy chcace uczestniczyc powinny płacic w kamieniach Opiekunowi Festiwalu w Wyroczni. Ksieża w miastach przeniosa ich tam za darmo. Opłata za wstep jest uzalezniona od poziomu I powinna byc uregulowana przez liderow grup. Grupy musza składac sie z minimum 5 osob nalezacych to tej samej Armii. Gracze musza miec odpowiedni poziom do uczestnictwa w Festiwalu, w jakim chca uczestniczyc. Gracze z wyzszym poziomem umiejetnosci w takiej grupie nie moga brac udzialu w tym Festiwalu. Dzieje sie tak kiedy gracz ma zmniejszony poziom, a jego skile sa w poziomu wyzszego.



• Miejsce Festiwalu
Podczas Festiwalu, rzeczy nie wypadaja podczas smierci, utrata dosiadczenia zostala zredukowana do czwartej czesci. W głownej komnacie regenracja MP jest zwiekszona. Gracze moga zostac przeniesieni na Festiwal I z powrotem do przez Ksiedza w kazdej wiosce. Po smierci gracze odradzaja sie w tej samej komnacie.
• Koszty Festiwalu


-------------------------------------------------------------------------------------

Festiwal Ciemnosci jest podzialony na 5 klas:
• <32 poziom
• <43 poziom
• <54 poziom
• <65 poziom
• >65 poziom
• Oto lista kosztów dla kazdej z klas
Poziom Niebieski Kamien Zielony Kamien Czerwony Kamien
< 32 900 540 270
< 43 1500 900 450
< 54 3000 1800 900
< 65 4500 2700 1350
> 65 6000 3600 1800

• Przebieg
Przenoszenie sie sie na pole walk mozliwe jest tylko w 2 minuty przed rozpoczesiem sie Festiwalu Ciemnosci. Po zakonczeniu rejestracji przez opiekuna Festiwalu, grupy sa automatycznie przenoszone do miejsca gdzie rozgrywa sie Festiwal. Po 2 minutach przygotowan ,nastepuje walka I trwa 18 minut, uczestniczy musza zabijac moby ktore sie pojawiaja aby zdobyc “Krew Poswiecenia” Liczba uczesntikow zalezy od wczesniej osiagnietego wyniku. Wszystkie zdobyte artefakty “Krew Poswiecenia” trafiaja do lidera grupy.
Podczas Walki.
Jesli gracze uznaja ze chca opuscic Festival, musza zwrocic sie do Wiedzmy, ktora znajduje sie w srodku pokoju. Gracze moga zdecydowac sie rowniez na trudniejsza walke, musz to zglosisc Wiedzmie, wtedy moby beda silniejsze, wzrasta tez szansa na zyskanie “Krwi Poswiecenia” oraz ich ilosc. Szansy walczacych na duzy drop spadaja jesli uzywaja ziwerzakow.


• Zapis wyniku
Po zakonczeniu, walki Lider ma 40 minut na zgloszenie sie u opiekuna Festiwalu, jesli wynik byl za slaby nie zostanie zapisany.
• Wygrana
W wyniku podsumowania okresu walk 2 Armii, grupa ktora przynalezy to zwycieskiej strony I ustanowila najwyzszy wynik zostanie nagrodzona Starozynta Adena od Opiekuna Festiwalu. Jesli Grupa graczy ma najwyzszy wynik jednak nalezy do przegranej strony nie zyska nic. Wygrana jest wydawana zawsze przed rozpoczeciem cylku 2 tygodni.

Koniec cyklu walk., Zwyciescy i przegrani
1) Okreslenie Zwyciescy oraz Przegranego.
Zwyciesca jest ustanowine przez polaczenie najwyzszego wyniku w Festiwalu Ciemnosci wraz ze zgromadzona iloscia Kamieni Pieczeci jaka kazda Armia oddala swojemu Ksiedzu.
Maksymalne punkty dla poziomow graczy :
~ 32 70 ~ 43 70 ~ 54 80 ~ 65 80 >65 100
2) Zapłata w Starożytnych Adenach
Kiedy zacznie sie dzialanie cyklu, Ksiadz w kazdej wiosce wynagrodzi graczy zwycieskiej Armii, w oparciu o ilosc zgromadzonych Kamieni Pieczeci zamienionych podczas okresy rywalizacji. Jesli gracz zatrzymal Kamienie dla siebie, nadal mozna je bedzie wymienic na Starozytne Adeny. Wygrani maja caly tydzien na wymianie swoich kamieni. Przegrani nie moga, tego uczynic dopoki ich Armia nie zwyciezy.
3) Wygrani moga nabywac rózne przedmioty u swojego ksiedza, płacąc za nie Starozytnymi Adenami.
4) Zmiania własciciela Pieczeci
Zdobycie pieczeci jest związane z głosowaniem przez uczestnikow Armii..
Jesli pieczec nie miala mocy albo jest w posiadaniu przeciwnej Armii, wtedy nowy zwycięzca musi otrzymac 35% albo wiecej wszystkich głosow aby ja zdobyc. Jeśli głosow będzie mniej wtedy nie może zdobyć Pieczęci.
Jesli Armia posiada Pieczec z wczesniejszego 7 Znakow, wtedy musi ponownie ja zdobyc iloscia minimum 10% głosow za nia.
5) Zmiany w Środowisku.
Jesli wygra Jutrzenka, nastepuje zacmienie słonca I niebo staje sie fioletowe
Jesli wygra Zmrok. Ksiezyc stanie sie Okiem (Oko Surona jak w LOTR), a niebo stanie sie zielone.
Wpływ Pieczeci na Grajacych, ktorzy je posiadaja.
1) Pieczec Zachlannosci
• NPC koło wejsc do Necropilii rzucaja zaklecia ochronne za Starożytne Adeny.
• Możliwosc wejscia do wszystkich Necropolii za darmo.
• W Necropoliach moby ukazuja sie wygranym, aby mogli polowac.
• Mozna spotkac Anakim lub Lilith w Disciples Necropolis. Anakim oraz Lilith sa czescia zadania, w ktorym mozna wzmocnic bronie klasy A.
• Sprzedawca Mammonu pojawia sie podziemiach. Mozna u niego kupic wiele interesujaych przedmiotow, niedostepmych w miastowych sklepach. Nie stoi on w miejscu, kręci sie po podziemiach.
2) Pieczeć Wielkiej Mądrosci
• Tylko zwycięzcy moga wchodzic do Katakumb.
• Zwycięzcy moga wykupowac teleport w rozne miejsca łowów.
• Wrodzy NPC sa w kazdej wiosce, poza startowymi, rzucaja przeklenstwami w przegranych, anuluja ich buffy.
• Przyjazne NPC w kazdej z wiosek, poza startowymi, rzucaja rozne zaklecia ochronne na graczy wygranej Armii.
• NPC Kowal Mammon’u pokaze sie w Katakumbach.. Za Starozytne Adena moze wzmocnic A bronie I zbroje lub tez zdjac z tych drugich pieczecie, wymieniac przedmioty na wyzszego poziomu, za darmo moze wymieniac sprzet na inny tej samej klasy.
3) Pieczęc Zametu.
Jesli posiadana przez Jutrzenke.
• Pozwala podczas oblezenia wynajac elite Najemnikow Świtu jako dodatkowa obrone.
• Spada cena wzmocnia murów i wrót
• Wzrasta wytzrzymalosc murów i wrót
• Pozwala zwiekszyc stope podatkowa do 25%
Jesli posiadan przez Zmrok
• Podczas oblezenia obronca moze wynajac jedynie niskopoziomowych najemnikow.
• Wysoka cena wzmocnienia murów i wrót
• Wysoki spadek wytrzymałosci murów i wrót
• Maksymalny podatek jaki moze nałożyc własciciel zamku na sklepy to 5%

-------------------------------------------------------------------------------------

1) Necropolis
• Necropolis of Sacrifice: level 20~30 monsters appear and it is located on the southern seashore of the Gludio Territory.
• Pilgrims Necropolis: level 30~40 monsters appear and it is located near the Partisan's Hideaway in Dion Territory.
• Worshipers Necropolis: level 40~50 monsters appear and it is located near the Alligator Island in the Innadril Territory.
• Patriots Necropolis: level 50~60 monsters appear and it is located above the Gludio Castle in the Gludio Territory.
• Ascetics Necropolis: level 60~70 monsters appear and it is located near the Altar of Rites in the Oren Territory.
• Martyrs Necropolis: level 60~70 monsters appear and it is located near the Giran Castle in the Giran Territory.
• Saints Necropolis: level 70~80 monsters appear and it is located near the Field of Whispers in the Innadril Territory.
• Disciples Necropolis: level 70~80 monsters appear and it is located near the Devastated Castle in the Aden Territory. From here, the players can move to the place where Anakim or Lilith appear, based on the ownership of the Seals.
2) Catacomb
• Heretics Catacomb: level 30~40 monsters appear and it is located near the Execution Ground in the Dion Territory.
• Catacomb of the Branded: level 40~50 monsters appear and it is located near the Giran Port in the Giran Territory.
• Catacomb of the Apostate: level 50~60 monsters appear and it is located near the Plains of the Lizardmen in the Oren Territory.
• Catacomb of the Witch: level 60~70 monsters appear and it is located near the Forest of Mirrors in the Aden Territory.
• Catacomb of Dark Omens: level 70~80 monsters appear and it is located near the Dark Elven Village in the Oren Territory.
• Catacomb of the Forbidden Path: level 70~80 monsters appear and it is located near the Hunters Village in the Aden Territory.
3) Oracle
• Oracle of Dawn: koło Orc Barracks in the Gludio Territory.
• Oracle of Dusk: koło the Windy Hill in the Gludio Territory.
• W Oracle nie mozna zakładac sklepu lub toczyć walk.
4) Dostep do podziemi maja wszyscy gracze w pierszwym tygodniu cyklu walk.. Po zakonczeniu walk i ustanowieniu Pieczeci , tylko Ci ktorzy maja odpowiednie Pieczecie moga wejsc, inni nie moga., poki Pieczecie maja swoją moc.

-------------------------------------------------------------------------------------

Są to treści zkopiowane z Forum L2 Polska


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin